البحث

ريهام سعيد لمريام فارس انتي مش مطلوبة في مصر عشان تقيلة على قلبنا .. لو مش هتقومي تقفي زي ما قالوا لك يبقى تتكلمي بمنتهى الحرص

منذ 3 اسابيع
June 24, 2019, 1:35 pm
ريهام سعيد لمريام فارس انتي مش مطلوبة في مصر عشان تقيلة على قلبنا .. لو مش هتقومي تقفي زي ما قالوا لك يبقى تتكلمي بمنتهى الحرص

ريهام سعيد لمريام فارس: "انتي مش مطلوبة في مصر عشان تقيلة على قلبنا" لو مش هتقومي تقفي زي ما قالوا لك يبقى تتكلمي بمنتهى الحرص

 

حدث

 

ريهام سعيد لمريام فارس: "انتي مش مطلوبة في مصر عشان تقيلة على قلبنا"  منذ 7 ساعات

شنت الإعلامية ريهام سعيد، هجومًا حادًا على مريام فارس، بسبب تصريح الأخيرة، أنها أصبحت ثقيلة وأجرها كبير بالنسبة لمصر.

وقالت ريهام سعيد، خلال تقديمها حلقة الأحد من برنامج "صبايا" المذاع عبر فضائية "الحياة": "هي تقيلة فعلا لكن مش في أجرها هي لازم تفهم إنها مش مطلوبة في مصر مش عشان أجرها تقيل لكن عشان هي تقيلة علينا واحنا ممكن يبقى أجرك كبير قوي ولو هتعملي فيها مليون واحد".

 

وأضافت: "أنت بتتكلمي على مصر اللي فيها كل ربع ساعة حفلة وهل أنت أحسن من حسين الجسمي وجينفر لوبيز جاية يوم 9 أغسطس أجر إيه اللي انت جاية تتكلمي فيه؟!".

وتابعت: "كلنا استفزينا لأن من أكتر البلاد اللي بتدي أجور للفنانين والمطربين والموسيقيين هو احنا، لأن مكنش فيه حتة فيها حفلات من قريب قوي غير احنا".

ونصحت ريهام سعيد، مريام فارس، قائلة: "لما تجيبي سيرة مصر والمصريين تعرفي قدرك كويس وتتكلمي باحترام ولو مش هتقومي تقفي زي ما قالوا لك يبقى تتكلمي بمنتهى الحرص لأننا مش هنسكت على الإهانة دي وبيتهيألي أنت خسرتي المصريين للأبد ودي خسارة أنا مش فاهمة أنت ازاي عملتي كده مع أن الخسارة كانت موجودة وأنت أصلا مش موجودة عندنا ولا في أذهانا".


هذا الخبر منقول من : الوطن


















شارك بتعليقك
فيسبوك ()



احجز الان فى العاصمة الجديده تليفون 00201123000014

تنوية هام: الموقع غير مسئول عن صحة ومصداقية الخبر يتم نشره نقلاً عن مصادر صحفية أخرى، ومن ثم لا يتحمل أي مسئولية قانونية أو أدبية وإنما يتحملها المصدر الرئيسى للخبر. والموقع يقوم فقط بنقل ما يتم تداولة فى الأوساط الإعلامية المصرية والعالمية لتقديم خدمة إخبارية متكاملة.