البحث

رساله شديده اللهجه من شقيق ياسمين عبد العزيز لمحمد رمضان

منذ 1 شهر
February 12, 2020, 10:11 pm
رساله شديده اللهجه من شقيق ياسمين عبد العزيز لمحمد رمضان

رساله شديده اللهجه من شقيق ياسمين عبد العزيز لمحمد رمضان

حدث


استنكر الفنان وائل عبد ‏العزيز، شقيق الفنانة ياسمين عبد العزيز، تصرف الفنان محمد رمضان بشأن الفيديو الذي نشره داخل غرفة عمليات، في إشارة منه إلى واقعة وقف الطيار الذي سمح له بالتواجد داخل كابينة القيادة. 
وقال "عبد العزيز"، خلال تدوينه له على صفحته الشخصية بموقع التواصل الاجتماعي "فيس بوك": "يا ابني إنت بتعمل كده ليه، ‏ناقصك إيه عشان تبقى بالدماغ دي، ربنا اداك نعمة وحب الناس وقبول، وأنا اشتغلت معاك ابن حلال مكنتش كده خالص، وكنت ابن ‏بلد وجدع وكنا صحاب وأكلت معاك عيش وملح كتير، وليك عليا إني أنصحك، هقولك الكلام ده هنا لإنك مختفي عننا وعن زمايلك كلهم وبردو منعرفش السبب".


وأضاف: "أنت فاهم معنى الكلام اللي إنت كاتبه ده إيه؟ ‏‏ إنك بتستهزء وبتتشفى في بني آدم خسر شغله بسببك ولو حتى بتتريق على الناس اللي فصلته، كلتا الحالتين مش صح، إنت ليه ‏حابب تكره الناس فيك، إيه الحلو في اللي إنت بتعمله ده عايز أفهم، ما تركز في شغلك ونجاحك وتمثيلك بدل الهبد ده، عيب يا محمد يا رمضان".
وتابع: "عيب وروح راضي الراجل ده ‏عشان الناس تحترمك، الراجل غلط وإنت كمان، بس وقوفك جنبه هيغير كتير عند الناس صدقني".

هذا الخبر منقول من : الوطن





اشتراك في قناه جون المصرى | Youtube


















شارك بتعليقك
فيسبوك ()



اعلان مثبت

تنوية هام: الموقع غير مسئول عن صحة ومصداقية الخبر يتم نشره نقلاً عن مصادر صحفية أخرى، ومن ثم لا يتحمل أي مسئولية قانونية أو أدبية وإنما يتحملها المصدر الرئيسى للخبر. والموقع يقوم فقط بنقل ما يتم تداولة فى الأوساط الإعلامية المصرية والعالمية لتقديم خدمة إخبارية متكاملة.