صابرين ترد على هجوم البعض على التصوير في ظل كورونا .. فيديو

منذ 1 سنه
April 21, 2020, 7:50 pm
تابع عبر تطبيق google news google news google news

حدث

صابرين ترد على هجوم البعض على التصوير في ظل كورونا فيديو






قالت الفنانة صابرين، إنها التزمت بالبقاء في المنزل مدة الـ14 يومًا التي طالبت الدولة بها للحد من انتشار فيروس كورونا المستجد (كوفيد 19).
وأضافت "صابرين"، خلال مداخلتها مع برنامج "الستات ميعرفوش يكدبوا" عبر قناة cbc، ، أن مطالبات الفنانين للجمهور بعدم الخروج من المنزل، قوبلت بالسخرية من البعض، خاصةً في ظل استكمال الفنانين تصوير أعمالهم الفنية.
وتابعت: "أنا اضطريت للنزول بعد ما التزمت فترة الـ14 يوم، عشان الشغل ميوقفش، ونظرا للمسؤولية الجبارة اللي بتبقا على الواحد إن بتبقى حاسة أنك لومنزلتيش في ناس كتير هتقعد في البيت، هي مش مسألة مادية قد ما مسألة معنوية إنك برأي واحد هتوقفي سير عمل كبير، بتبقى في صراع ضمير قوي جدا، بين ولادك ولا الأسر المفتوح بيوتها ولا نفسك!".
وأوضحت: "ممكن لو اتنقلي الفيروس انقله للبيت، أنا مش بضحي بنفسي بس أنا بضحي بوالدتي إن كانت قاعدة معايا أو حد مسن أو حد من ولادي".
واختتمت: "بقول لكل منظومة العمل بتاعت رمضان كإعلام وفن وكمسلسلات بقول لكل الناس تحياتي وتقديري وأشكركم زمايلي لأننا حاولنا بقدر الإمكان نجتهد إحنا في جهاد برضو يا جماعة والله العظيم إحنا بنقعد في التصوير بالـ 12 ساعة مش عارفين هنروح ازاي في الحظر".
و تحدثت صابرين عن دورها في مسلسل "ليالينا 80"، المقرر عرضه في رمضان 2020، متمنية أن ينال إعجاب الجمهور.

هذا الخبر منقول من : مصراوى





اشتراك في قناه جون المصرى | Youtube


نصائح للاستثمار الأفضل.. هل شهادات البنك 15% أو 12% ..الذهب.. العقار أم الدولار..تحليل جون المصري
احصل عليه من app store تحميل تطبيق صوت المسيحي من علي app store احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق صوت المسيحي من google play