البحث

شاهد .. رسائل مؤثرة من ريهام سعيد لـ ياسمين عبد العزيز

منذ 1 شهر
May 25, 2020, 2:27 am
شاهد .. رسائل مؤثرة من ريهام سعيد لـ ياسمين عبد العزيز


View this post on Instagram

A post shared by Reham Saeed (@rehamsaidofficial) on


شاهد رسائل مؤثرة من ريهام سعيد لـ ياسمين عبد العزيز

عبّرت الإعلامية ريهام سعيد، عن إعجابها الشديد بمسلسل "ونحب تاني ليه"، لـ ياسمين عبد العزيز، وقامت بنشر محادثة بينهما على تطبيق "الواتساب".

تضمنت المحادثة رسائل من ريهام قالت فيها :"قاعدة بتفرج دلوقتي للمرة العشرين بجد لازم تبقي فخورة اوي بنفسك مدياني أمل أن الحياة مش هتقف على حاجة متقوليش عليا هبلة انا نفسيتي في الارض إن كل الناس اتخلت عني والناس كلها طلعت ندلة".

وتابعت: "المسلسل ده اداني دفعة ان الواحد ميعرفش ممكن يحصله ايه وساعات الحاجات اللي بتحصلنا وبنفتكرها وحشة هي عشان تبقى حياتنا أحسن".

إقر علقت على الصور قائلة :"ياسمين عبد العزيز بعد ما بعت للك علي الواتس اقررت أشكرك ادام كل الناس اظاهر ان في فعلا في سبب أن احنا نرجع نحب كل حاجه تاني".

واختتمت ريهام سعيد حديثها قائلة :"شكرا لكل فريق العمل الي ابدع بجد بعد كده مش هاعمل غير اللي انا حساه و مصدقاه درس جملة عمري ما هنساها".

هذا الخبر منقول من : صدى البلد





اشتراك في قناه جون المصرى | Youtube


















شارك بتعليقك
فيسبوك ()


نصائح للاستثمار الأفضل.. هل شهادات البنك 15% أو 12% ..الذهب.. العقار أم الدولار..تحليل جون المصري

تنوية هام: الموقع غير مسئول عن صحة ومصداقية الخبر يتم نشره نقلاً عن مصادر صحفية أخرى، ومن ثم لا يتحمل أي مسئولية قانونية أو أدبية وإنما يتحملها المصدر الرئيسى للخبر. والموقع يقوم فقط بنقل ما يتم تداولة فى الأوساط الإعلامية المصرية والعالمية لتقديم خدمة إخبارية متكاملة.