شاهد.. رد دينا الشربيني عن الزواج

منذ 2 شهر
January 18, 2021, 11:53 am

استضاف الفنان عمرو يوسف، الفنانة دينا الشربيني في برنامج «بصراحة مع» على قناة «MBC»، وبدأ عمرو يوسف حديثه إلى «دينا»: «وحشتيني قوي، بقالنا كتير مااشتغلناش مع بعض، من كتر مااشتغلنا مع بعض فخدنا إننا نبعد شوية عشان الناس متزهقش»، فعلقت «دينا»: «مااشتغلناش مع بعض من سنة 2017».
وحول حدود صراحتها في الحديث عن الأمور الاجتماعية للآخرين، قالت: «بتوقف حدود صراحتي لو حاجة متخصنيش أنا لوحدي، لو حاجة لي علاقة بيا أنا بس هقول».





«للأسف بناخد فكرة الجواز إنها نهاية العلاقة مش بداية العلاقة، هي المفروض بيبقى فيه فترة تعارف، أو خطوبة الطرفين فيها بيبقوا مش على حقيقتهم، بيحاولوا يظهروا إنهم ممتازين و«بيرفيكت»، المشاكل الحقيقية بتبدأ لما أي حد بيعيش مع التاني، ويظهر على حقيقته، فتظهر المشاكل».
وتابعت «دينا»: «كل واحد بيتخيل إنه امتلك اللي قدامه، فبيتعود عليه، فالتعود بيسبب الروتين، المفروض كل يوم يبقى فيه جديد وتجديد، انت عارفني بحب الحب قوي».
وأوضحت: «فكرة الإستحواذ وحب التملك والإهمال بينهوا أي علاقة، مش معني أن اتجوزتك وبقيت معاك تبقي تهملني، شريك الحياة بيبقي محتاج التدليل والحب والود والدلع، لازم يكون فيه حب جديد كل يوم».
وبدأت دينا الشربيني مؤخرا تصوير مسلسلها «قصر النيل» الذي يعرض في رمضان 2021، ويشاركها في بطولته.

هذا الخبر منقول من : المصري اليوم





اشتراك في قناه جون المصرى | Youtube


تنوية هام: الموقع غير مسئول عن صحة ومصداقية الخبر يتم نشره نقلاً عن مصادر صحفية أخرى، ومن ثم لا يتحمل أي مسئولية قانونية أو أدبية وإنما يتحملها المصدر الرئيسى للخبر. والموقع يقوم فقط بنقل ما يتم تداولة فى الأوساط الإعلامية المصرية والعالمية لتقديم خدمة إخبارية متكاملة.

نصائح للاستثمار الأفضل.. هل شهادات البنك 15% أو 12% ..الذهب.. العقار أم الدولار..تحليل جون المصري
احصل عليه من app store تحميل تطبيق صوت المسيحي من علي app store احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق صوت المسيحي من google play