تعليق بسمة وهبة عن انفصال عمرو دياب ودينا الشربيني

منذ 2 شهر
February 1, 2021, 8:23 am

تعليق بسمة وهبة عن انفصال عمرو دياب ودينا الشربيني





نشرت الإعلامية بسمة وهبة، على حسابها بموقع التواصل الاجتماعي «إنستجرام»، مقطع فيديو يجمعها بالمطرب الكبير عمرو دياب، معلقة: "النجم الجميل اللي بحبه وبموت فيه أحلى صدفة ومقابلة".
وقالت بسمة وهبة خلال مقطع الفيديو: "دلوقتي أنا عرفت عمرو دياب ودينا الشربيني سابوا بعض ليه، للأسف عرفت سابو بعض ليه، من نورنا يا جماعة، قمر يا جماعة وجميل وبيبي ومتواضع وكل حاجة حلوة فيه، وهي كمان أيضًا، بس الناس جابتهم الأرض من النبر والحسد والعين وبعدين سابو بعض خلاص".

وواصلت:" الناس مش سايبينها في حالها وبيسخن وهم على بعض، مازحة: "يا تامر يا أمين بطل تبقى بوتجاز، متسخنش على بعض، وبعدين لما أنت تعمل كده، أمال أنا أعمل إيه في برنامجي الجديد؟".
وتابعت:"الفلوس ممكن تشتري كل حاجة في حياتنا، بس الحب عمرنا ما بنعرف نجيبه، لأنه مالوش تمن ولا سعر".

هذا الخبر منقول من : اهل مصر





اشتراك في قناه جون المصرى | Youtube


تنوية هام: الموقع غير مسئول عن صحة ومصداقية الخبر يتم نشره نقلاً عن مصادر صحفية أخرى، ومن ثم لا يتحمل أي مسئولية قانونية أو أدبية وإنما يتحملها المصدر الرئيسى للخبر. والموقع يقوم فقط بنقل ما يتم تداولة فى الأوساط الإعلامية المصرية والعالمية لتقديم خدمة إخبارية متكاملة.

نصائح للاستثمار الأفضل.. هل شهادات البنك 15% أو 12% ..الذهب.. العقار أم الدولار..تحليل جون المصري
احصل عليه من app store تحميل تطبيق صوت المسيحي من علي app store احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق صوت المسيحي من google play