بعد إهدار هدف محقق في شباك بالميراس السولية يتصدر تويتر

منذ 2 شهر
February 11, 2021, 6:04 pm

بعد إهدار هدف محقق في شباك بالميراس السولية يتصدر تويتر

 مصطفى كرم
دشن عدد من رواد موقع التواصل الاجتماعي تويتر هاشتاج #السولية بعد إهدار عمرو السوليه لاعب النادي الاهلي هدفا محققا في شباك بالميراس البرازيلي في كأس العالم للأندية.

وتصدر الهاشتاج قائمة الأكثر تداولا على تويتر وجاءت التعليقات كالتالي :"‏‎‎لا بس السولية مستواه سيئ من وقت ما رجع من كورونا والماتش اللي فات كان كارثه بجد كل باصاته غلط مافيش باصه صح يعني مافيش حاجة لما يلاعب حد تاني بداله" 






وقال اخرون: "‏السوليه تعبان بقعد جمب مروان محسن شوط اول زي الزفت لو الاهلي خسر محدش يقولي لعبنا حلو  بواليا معرفش ماسك ايه الحمار موسيماني اللي بره ل تامن ماتش مش موفق ف اي حاجه و مصر يلعبه ع حساب محمد شريف اللي كان اساسي بيجيب جول او اتنين كل ماتش بواليا و السوليه المفروض يخرجو".


واضاف آخرون : "‏السولية طول عمره بيشوط و جاي ف كاس العالم يباصي يا عّم شوط وملكش دعوه " و "‏كورة السولية لحد دلوقتي دي مش عارف لعبها كدا ازاي".


انتهت أحداث الشوط الاول من مباراة الأهلي ومنافسه بالميراس البرازيلي بالتعادل السلبي، في اللقاء المقام على ملعب استاد المدينة التعليمية، لتحديد المركزين الثالث والرابع في كأس العالم للأندية فى قطر.
 

هذا الخبر منقول من : صدى البلد





اشتراك في قناه جون المصرى | Youtube


تنوية هام: الموقع غير مسئول عن صحة ومصداقية الخبر يتم نشره نقلاً عن مصادر صحفية أخرى، ومن ثم لا يتحمل أي مسئولية قانونية أو أدبية وإنما يتحملها المصدر الرئيسى للخبر. والموقع يقوم فقط بنقل ما يتم تداولة فى الأوساط الإعلامية المصرية والعالمية لتقديم خدمة إخبارية متكاملة.

نصائح للاستثمار الأفضل.. هل شهادات البنك 15% أو 12% ..الذهب.. العقار أم الدولار..تحليل جون المصري
احصل عليه من app store تحميل تطبيق صوت المسيحي من علي app store احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق صوت المسيحي من google play