«اللى هينزل معايا القبر يحاسبنى» صابرين لمنتقديها

منذ 4 شهر
July 28, 2021, 6:16 am
تابع عبر تطبيق google news google news google news

 «اللى هينزل معايا القبر يحاسبنى» صابرين لمنتقديها
تحدثت الفنانة صابرين عما مرت به في حياتها من ارتداء الحجاب ثم خلعه واستبداله بالباروكة ثم العودة لشعرها ومدى إن كان هذا "لخبطة " في الأفكار قائلة: "صابرين كانت بتعيش كل لحظة بصدق وده طبيعي كل ما بنكبر بنعيش لحظات معينة بصدق زي قصة حب عشتيها وبعدين باظت وبعد لما الواحد بيكبر بيستغرب وده تطور "النضج".
 
وتابعت في لقاء خلال برنامج "كلمة أخيرة" الذي تقدمه الإعلامية لميس الحديدي على شاشة "ON": لما لبست الحجاب لبسته عن إيمان شديد وكنت في لحظات "لخبطة" وخاصة بعد مسلسل أم كلثوم حصل نجاح كبير واستقبالات في العالم وأوسمة متعددة".
 





واستطردت: "جاتلي حالة عزوف بعد مسلسل أم كلثوم ووجود ناس محبتش ليا الخير والنجاح، وكان عندي انفصال فلخبطة خلتني أقعد في البيت، لكن عن إيمان وإن الواحد بيحب يعمل اللي عايزه بصدق".
 
واستكملت: "لما قررت خلع الحجاب مجددا حسيت إن ده مش صح أوي ولا اللي قبله كان صح برضه أوي وسألت نفسي ليه أكون بثلاث وشوش أو بوشين؟".
 وردت على انتقادات الهجوم وقت ارتداء الباروكة قائلة: "قلت لنفسي مع الهجوم والانتقادات وتعليق الشماعات ليه أخلي الباب متوارب لزي كده، وسألت نفسي ليه هكسب العالم وأخسر نفسي؟ ولقيت نفسي حابة نفسي دلوقتي أكتر وشكلي مش "فيك" فيه تصالح ورضا والعلاقة بيني وبين ربنا حاجة خاصة جدا دي علاقة في السر وهي أسمى العلاقات.
 
ووجهت رسالة لمنتقدي خلع الحجاب قائلة: "اللي هينزل معايا القبر ويتحاسب يحاسبني فيه ناس بتدخل على السوشيال ميديا يوجهولي رسائل من نوعية: بحبك في الله وأنا بتقبل ده لكن فيه شريحة تانية شغالة  بهدلة وتهزيء ودول لجان".

الدستور





اشتراك في قناه جون المصرى | Youtube


تنوية هام: الموقع غير مسئول عن صحة ومصداقية الخبر يتم نشره نقلاً عن مصادر صحفية أخرى، ومن ثم لا يتحمل أي مسئولية قانونية أو أدبية وإنما يتحملها المصدر الرئيسى للخبر. والموقع يقوم فقط بنقل ما يتم تداولة فى الأوساط الإعلامية المصرية والعالمية لتقديم خدمة إخبارية متكاملة.

نصائح للاستثمار الأفضل.. هل شهادات البنك 15% أو 12% ..الذهب.. العقار أم الدولار..تحليل جون المصري
احصل عليه من app store تحميل تطبيق صوت المسيحي من علي app store احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق صوت المسيحي من google play