الفنانة راندا البحيري تهاجم شركة فودافون

منذ 1 شهر
September 1, 2021, 9:51 am

الفنانة راندا البحيري تهاجم شركة فودافون

كتب ‎ أحمد سعيد
عبرت الفنانة راندا البحيري، عن غضبها، تجاه شركة فودافون بسبب سوء الخدمة، لتندرج ضمن قائمة الشكاوى التي أرسلها المواطنين في الفترة الأخيرة.
وكتبت الفنانة المعروفة عبر صفحتها الشخصية على موقع التواصل الاجتماعي«فيسبوك» :«شكراً يا شركه محترمه كنت دايماً فخوره بيكم و كنت دايماً منحازه ليكم في أي حديث بيتفتح قدامي، بقيتوا زيكم زي غيركم للأسف، و علي فكره word of mouth دي حاجه مهمه جدا دقايق محدش بيرد عليّ و مزيكا غريبه حطينهاو حاجه ممله علشان نزهق و نقفل».





light-dark.net



تابعت«اللي دارس سيكولوچي (علم نفس) هيفهم هم حاطين المزيكا دي ليه، بتعمل loop ف بتخلي الواحد يمل و يقفل و علشان انا عارفه ده قعدت ٦دقايق برضه محدش رد علي وانا عمري ما كنت متسرعه و كتبت بوست و انا متضايقه بس فعلا انا دلوقتي متسرعتش انتوا بقيتوا زيكم زي اي شركه و مش مميزين زي ما كنتوا».

light-dark.net


وخسرت شركة فودافون في الفترة الأخيرة، ثقة عملائهما، بسبب الخدمة الردئية التي باتت تقدمها، فضلًا على سوء التعامل من جانب خدمة العملاء المتواجدين في مقر الشركة، وتجاهلهم لشكاوى المواطنين، الأمر الذي يجعلها تزداد في الفشل.


نقلا عن السلطة





اشتراك في قناه جون المصرى | Youtube


تنوية هام: الموقع غير مسئول عن صحة ومصداقية الخبر يتم نشره نقلاً عن مصادر صحفية أخرى، ومن ثم لا يتحمل أي مسئولية قانونية أو أدبية وإنما يتحملها المصدر الرئيسى للخبر. والموقع يقوم فقط بنقل ما يتم تداولة فى الأوساط الإعلامية المصرية والعالمية لتقديم خدمة إخبارية متكاملة.

نصائح للاستثمار الأفضل.. هل شهادات البنك 15% أو 12% ..الذهب.. العقار أم الدولار..تحليل جون المصري
احصل عليه من app store تحميل تطبيق صوت المسيحي من علي app store احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق صوت المسيحي من google play