حنان شوقي تهاجم محمد رمضان.. مش هشتغل معاه حتى لو اداني الملايين

منذ 1 شهر
October 11, 2021, 11:36 am
تابع عبر تطبيق google news google news google news

حنان شوقي تهاجم محمد رمضان مش هشتغل معاه حتى لو اداني الملايين



حنان شوقي «بكره محمد رمضان ومش هشتغل معاه حتى لو اداني الملايين»

حلت الفنان حنان شوقي، ضيفة على الإعلامية راغدة شلهوب، في برنامجها «نص الكلام» المذاع على شاشة «النهار».

وأجابت حنان شوقي، على سؤال راغدة شلهوب، «مين نمبر 1 في التليفزيون حاليًا كريم عبدالعزيز أم محمد رمضان؟»، لترد قائلة: «كريم عبدالعزيز، لأن 
كريم في رمضان الماضي حسيت أن نور الشريف وأحمد زكي لم يموتوا، وحسيت أنه بيشيل الوسط الفني على إيده».





وأضافت حنان شوقي، خلال لقائها: «حسيت أن الوسط الفني تقيل بكريم عبدالعزيز، ولا أحب أتابع أي حاجة لمحمد رمضان، عشان مش بعرف اتفرج على حد مش صادق، على أنه عنده كاريزما وبيمثل مثل أحمد زكي حتى بلعان الريق».
وتابعت: «أنا مش بحب البني آدم اللي يجور على بني آدم، ويأخذ بنط على السوشيال ميديا، ويضيع حياة بني آدم، ويضيع كيان واحد طول الوقت عايش فيه».
واستكملت: «ده ميبقاش فنان، الفن دا أرقى شئ في الوجود، مش هشتغل معاه حتى لو اداني ملايين الملايين، وهو اللي عمل كدا في نفسه».
يذكر أن أخر أعمال النجم كريم عبد العزيز، كان الجزء الثاني من مسلسل "الأختيار"، وشاركه في البطولة النجم أحمد مكي، وحققوا نجاحاً كبيرا في رمضان الماضي 2021.
وكانت أخر أعمال النجم محمد رمضان، كان مسلسل "موسى"، الذي عرض في رمضان 2021، وشاركه في البطولة كل من الفنان سيد رجب وسمية الخشاب وهبة مجدي ومن إخراج محمد سلامة.



light-dark.net


نقلا عن: أخبار اليوم
 





اشتراك في قناه جون المصرى | Youtube


نصائح للاستثمار الأفضل.. هل شهادات البنك 15% أو 12% ..الذهب.. العقار أم الدولار..تحليل جون المصري
احصل عليه من app store تحميل تطبيق صوت المسيحي من علي app store احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق صوت المسيحي من google play