ننشر فيديو منذ سنوات لوجدي غنيم يكفر المسيحيين ويهاجم هتاف مسلم ومسيحي إيد

6 شهر
November 15, 2021, 5:51 pm

تابع عبر تطبيق google news google news google news

خاص لصوت المسيحى الحر

ننشر فيديو منذ سنوات لوجدي غنيم يكفر المسيحيين ويهاجم هتاف مسلم ومسيحي إيد

أظهر مقطع صوتي جديد منسوب للداعية وجدي غنيم، وصفه الإطاحة بالرئيس المعزول محمد مرسي بـ انقلاب على الشرعية بمساعدة الصليبيين والخونة والغادرين ، حسب قوله.

ودعا وجدي غنيم في كلمة صوتية نشرت عبر حسابه على يوتيوب ، وتناقلها نشطاء، الجمعة، تواجدوا على منصة اعتصام رابعة العدوية إلى عدم ترديد الأغاني و استشعار الموقف، أنتم فى موقف جهاد وتضرع، الموضوع كبير .

وأضاف: تضرعوا بالدعاء يا إخوة بلاش الأغنية اللى إنتوا عمالين تنيولها دي (مسلم ومسيحي إيد واحدة، مسلم علماني إيد واحدة)، إيه الخيبة دي، والله العظيم وأقسم بالله هذا يؤخر النصر، ولعل النصر متأخر علشان كده، مفيش حاجة اسمها مسلم ومسيحي إيد واحدة تاني، ماهم طلعوا يشيلوا ريسنا وخانوا العهود، مفيش حاجة اسمها مسلم وعلماني دول كفرة مش عايزين الدين، إنتو شايفين بيحاربوا الإسلام تحت اسم الإخوان والرئيس مرسي .

وقال للقائمين على منصة اعتصام رابعة العدوية : اتقوا الله الكلام فى اللى بتقولوه ومتمكنوش حد بيتكلم ع الديمقراطية، وأخشي ما أخشاه أن تحطوا صليب على المنصة بعد كده زى ما كان موجود قبل كده فى 25 يناير .

احصل عليه من app store تحميل تطبيق صوت المسيحي من علي app store احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق صوت المسيحي من google play