قعدني على حجره وقالي حمرجحك|الطفلة ضحية الفراش تكشف تفاصيل مرعبة

1 شهر
December 5, 2021, 12:26 pm
تابع عبر تطبيق google news google news google news

اتهم فراش بإحدى المدارس الابتدائية بـ هتك عرض طفلة 7 سنوات في باب الشعرية، حيث استغل وجود الطفلة أمام دورة المياه، وأقدم على استدراج الطفلة إلى غرفة بالمدرسة بحجة لعبة تسمى المرجيحة، وتعدى عليها وتحرش بها ولامس أماكن حساسة بجسدها.

تحقيقات اغتصاب فراش لـ طفلة باب الشعرية

كشف التحقيقات التي حصل عليها القاهرة 24، أن الطفلة تعرفت على المجني عليه أمام جهات التحقيق، وأدلت بوصف تفصيلي لغرفته التي حدثت بها الواقعة قائلة: اللي حصل إن أنا كنت في المدرسة، وبعد كده استأذنت من المدرسة عشان كنت عاوزة أعمل حمام، ولما نزلت الحوش عشان أعمل حمام فلقيت الأستاذ اللي لابس عباية قالي تعالي أقولك حاجة في الأوضة روحت معاه راح مدخلني الأوضة وقفل عليا الباب ولقيته قعد على السرير وقلعني البنطلون وراح قالع هو كمان البنطلون وراح مقعدني على حجره وراح منزلني من على حجره وراح قرصني من رجلي، وقالي اوعي تقولي لحد أنا هموتك، وبعد كده قالي البسي الهدوم روحت لابسة الهدوم وطلعت على الفصل، ولما روحت البيت قولت لماما.

وبسؤال الطفلة عن مكان وزمان الواقعة أجابت، الكلام ده حصل في المدرسة يوم الخميس اللي فات بمدرسة الشهيد محمد نصر.

وأكدت الطفلة أمام جهات التحقيق أنها كانت بمفردها وقت وقوع الجريمة قائلة، أنا كنت في المدرسة بتاعتي وكنت لوحدي رايحة الحمام.

وكشفت الطفلة عن عدم معرفة اسم المتهم، مضيفة: أنا مش فاكره اسمه عشان هو جديد.

بيقولي إنه هيمرجحني ويقعدني على حجره

وأضافت الطفلة عن سبب استدراجها داخل الغرفة الخاصة بالمتهم وغلق الباب من الخارج ومن ثم تجريدها من ملابسها قائلة: هو كان بيقولي إنه هيمرجحني ويقعدني على حجره.

هذا الخبر منقول من : القاهره 24

احصل عليه من app store تحميل تطبيق صوت المسيحي من علي app store احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق صوت المسيحي من google play