أول رد فعل من زوج و أولاد معلمة الدقهلية عقب أنتشار فيديووصلة الرقص البلدي

4 شهر
January 4, 2022, 4:23 pm
تابع عبر تطبيق google news google news google news

أول رد فعل من زوج و أولاد معلمة الدقهلية عقب أنتشار فيديووصلة الرقص البلدي

حالة من الجدل الواسع شهدتها مواقع التواصل الاجتماعي، الساعات الماضية، بعد تداول مقطع فيديو لوصلة رقص بلدي لمعملة مع 4 معلمين بالدقهلية على مركب نيلية.

من جانبه، أعلن على عبدالرؤوف، وكيل وزارة التربية والتعليم في محافظة الدقهلية، إحالة 5 معلمين بإدارة غرب المنصورة التعليمية للنيابة الإدارية.

أول رد فعل من زوج و أولاد معلمة الدقهلية بعد وصلة الرقص

وفي أول تعليق لها، خرجت المعلمة الموجودة في الفيديو، وتدعى آية. ي عن صمتها، وتحدثت خلال بث مباشر على مواقع التواصل الاجتماعي، ترد فيه على ماحدث.

وقالت آية: منه لله اللي صورني، دا خرب بيتي وجاب لي اكتئاب، وجاب لعيالي اكتئاب كل ما حد من عيالي يشوف الفيديو يقولولي فيه إيه يا ماما، تسبب الفيديو في مشاكل لي وفي بيتي وأهلي وأسرتي .

وتابعت: “حصلت مشاكل بيني وبين زوجي، أنا مكنتش أعرف أني بتصور، ولو كنت أعرف أن فيه حد بيصور أكيد كنت رفضت الموضوع كان مع زملاء في حفلة نيلية، وكان ترفيه وبنفك عن الكبت”

وتساءلت: “أنا بأخذ 24 حصة في الأسبوع ومكبوتة جدايعني هو حرام الواحد يفك عن نفسه شوية؟ .

وأضافت: أنا في الحفلة النيلية كان لبسي عادي جدا ملبستش حاجة تعمل ضجة يعني دي رحلة في وسط الناس ووسط أهلي، وأنا بتواجد مع زملائي في العمل أكتر من وجودي مع أهلي في البيت .

اختتمت حديثها قائلة: اللي عمل كده فيا هسيبه للقضاء هو اللي يحاكمه عشان هو شوه سمعتي وسمعه عيالي وعلى فكرة محدش حولني للتحقيق أنا ماضية على تنازل إني مكملش في التعليم .

نقلا عن لايف نيوز

احصل عليه من app store تحميل تطبيق صوت المسيحي من علي app store احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق صوت المسيحي من google play