مينفعش تنهى حياتك كده رساله قاسيه من عمرو اديب لشيكابالا

3 شهر
October 29, 2022, 3:12 am

google-news تابع كل جديد تطبيق جوجل نيوز


مينفعش تنهى حياتك كده رساله قاسيه من عمرو اديب لشيكابالا

وجه الإعلامي عمرو أديب رسالة قوية وشديده اللهجه الى قائد فريق نادى الزمالك اللاعب محمود عبد الرازق شيكابالا وذلك بعد رفضه دخول الممر الشرفي واستلامه الميدالية الفضية.

غياب شيكابالا عن الممر الشرفى

وقال الاعلامى عمرو أديب من خلال برنامجه الحكاية الذى يذاع علي قناة ام بى سى مصر مينفعش يا شيكابالا تيجي وقت تسليم الجوائز ومترضاش تطلع تاخد الميدالية بتاعتك مينفعش دا انتوا تعتبروا نموذج للاعيبة الصغيرة و لما انت تقرر انك متطلعش وتعمل كده يبقا ليه نخلي شكلنا مش حلو قدام العالم و ليه هزيمتنا بتبقا وحشة ومرة و احنا مبنعرفش نتغلب بكرامة





متنهيش حياتك كده

وتابع عمرو اديب قائلا شيكابالا كده غلط يا حبيبي .وبلاش تنهى حياتك بالشكل ده وتعمل كده واكمل قائلا أنا معرفش إذا كان فى حد هيحاسبه في إدارة نادي الزمالك علي كده ولا لأ بس احنا عايزين الناس تلتزم ويبقى فيه بينهم روح رياضية.

فوز النادى الاهلى بالسوبر

وانتهت مباراه الأهلي والزمالك فى بطوله كأس السوبر المصرى يوم امس بفوز الفريق الأحمر بهدفين دون رد في المباراة التي كانت قد اقيمت على استاد هزاع بن زايد في كأس السوبر المحلي.

واحرز اهداف النادى الأهلي كلا من اللاعب برونو سافيو في مرمي الزمالك في الدقيقة 38 من المباراه وأحرز الهدف الثانى كريم فؤاد فى الدقيقة 92.

وأضاع لاعب النادى الاهلى طاهر محمد طاهر فرصة هدف مؤكده في الدقيقة 23 من عمر المباراه وذلك بعد ان أرسل اللاعب أحمد عبد القادر كرة عرضية الى اللاعب طاهر محمد طاهر والذى أضاعها بغرابة أمام المرمى.

ثم بعد ذلك بدأت هجمات نادى الزمالك عن طريق كلا من الهداف زيزو و اللاعب امام عاشور و اللاعب الجزيري.

احصل عليه من app store تحميل تطبيق صوت المسيحي من علي app store احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق صوت المسيحي من google play