إقامة حفل زفاف شيرين وحسام حبيب الثلاثاء المقبل هتتصدم بالتفاصيل

2 شهر
November 14, 2022, 2:47 am

google-news تابع كل جديد تطبيق جوجل نيوز


إقامة حفل زفاف شيرين وحسام حبيب الثلاثاء المقبل اهتتصدم بالتفاصيل

كتب: إبراهيم الخطيب

كشفت مصادر مقربة من الفنانة شيرين عبد الوهاب عدم صحة استعداد الفنانة لإقامة حفل زفافها على زوجها حسام حبيب يوم الثلاثاء المقبل، وكانت الإعلامية مروة صبري أثارت الجدل عبر صفحتها الشخصية على موقع التواصل الاجتماعي فيس بوك بعد ادعائها أن حفل زفاف شيرين عبد الوهاب وحسام حبيب سيكون يوم الثلاثاء المقبل.

وقالت الإعلامية مروة صبري مقدمة إحدى البرامج: بقولكوا إيه فرح شيرين عبد الوهاب وحسام حبيب يوم التلات اللي جاي، وشهدت الأيام الأخيرة، عقد كتب كتاب شيرين عبد الوهاب وحسام حبيب للمرة الثانية، وذلك بالرغم من الأزمات الكبيرة التي حدثت بين الثنائي خلال الفترة المقبلة.





light-dark.net

حيث لم تمر سوى أيام قليلة على خروج شيرين عبد الوهاب من المستشفى، وأثار أمر رجوع شيرين عبد الوهاب لحسام حبيب جدل واسع بين محبي الفنانة، وقالت: أنا اتكتب كتابي على حسام حبيب إمبارح بالليل، وحسام هو اللي أقنعني، وأنا في عصمة راجل طيب جدًا، وبعتذر لحسام عن أي كلام صدر مني في يوم من الأيام، واللي حصل ما بينا شيطان وبيحصل بين أي اتنين متجوزين، واحنا ضحية حاجات كبيرة أوي والحمد لله ربنا فكها بسلام، وأنا مستاهلش أعيش في الضلمة أو أعيش خايفة من حاجة.

light-dark.net

وقالت ياسمين عز في تصريحات تليفزيونيه، انا مش جاي اشمت فيكم ولكن واحد ليا وصفر ليكم، وبقول لشيرين انا فخوره بيكي وقلبي مفرفح من الفرحه، انتي ست اصيله، والست ملهاش الا بيت جوزها وقلنا ما فيش كرامه بعد الجواز ودة كلام الدين مش كلامي، وواصلت ياسمين عز، واهو قدامكم نجمه الدنيا طبقت كلامي بالملي وبتقول له يا سي حسام، واعتذرت له قدام الوطن العربي كله، الله يرضى عليك دنيا واخره.

هل تتوقع اقامه حفل زفاف للثنائي؟ تعليقك يهمنا

احصل عليه من app store تحميل تطبيق صوت المسيحي من علي app store احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق صوت المسيحي من google play