انا اسد اول رد فعل من مرتضى منصور بعد أزمة قناة الزمالك

2 شهر
November 15, 2022, 3:04 am

google-news تابع كل جديد تطبيق جوجل نيوز


انا اسد اول رد فعل من مرتضى منصور بعد أزمة قناة الزمالك

علق رئيس نادى الزمالك المستشار مرتضى منصور على فتح المجلس الأعلى للإعلام تحقيقاً مع قناة نادي الزمالك وذلك بعد الشكاوى التي كان قد تلقاها المجلس بسبب بعض التجاوزات.

200 مليون مشاهد كانوا بيتفرجوا

وقال المستشار مرتضى منصور رئيس نادى الزمالك من خلال تصريحات له في فيديو عبر صفحته مش زعلان على حلقتي يومى الخميس والجمعة وانتوا هتعاقبوا القناة ليه أنا اللي كنت بتكلم وكان فى 200 مليون مشاهد مصري وعربي كانوا أمام التلفزيون بيتابعوا الحلقة.





اللى مش عاوز يسمع ميتفرجش

وأضاف المستشار مرتضى منصور رئيس نادى الزمالك فى تصريحاته قائلا لو فيه تجاوز كان بيبقا ضد الإرهابيين والخونة واللي عاوزين خراب البلد ولو فيه أي حساب ليس لدي أزمة ولم أخطئ ابدا في حق أي حد محترم.

وأوضح مرتضى منصور رئيس نادي الزمالك: قائلا اللي مش عاوز يسمع حاجة ميتفرجش عليا والحمد لله الدعوة للانقلاب اللي كان ضد بلدي فشلت ولو حصلي أي حاجة هيكون بس عشان خايف على بلدي اللي أنا فداها.

حب مصر

وشدد االمستشار مرتضى منصور رئيس نادى الزمالك في نهاية حديثه قائلا الموضوع ليس موضوع النادى الأهلي أو نادى الزمالك الحلقتين دول كانوا في حب مصر وهل التجاوز للى حصل هو أني فضحت الخونة والمرتزقة واكمل قائلا أنا مش زعلان ولا ندمان أنا أسد ولن أغير موقفي ابدا ومبادئي .

وقررت لجنة الشكاوى واللجنة القانونية فى المجلس الأعلى لتنظيم الإعلام ان يتم فتح تحقيق عاجل بشأن تجاوزات قناة الزمالك حيث انها قد تلقت شكاوى كثيرة من أطراف متعددة و ايضا من لجنة الرصد فى المجلس حول مخالفات للأكواد الإعلامية و التي كانت قد صدرت بموافقة جميع العاملين في الوسط الرياضي.

احصل عليه من app store تحميل تطبيق صوت المسيحي من علي app store احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق صوت المسيحي من google play