هبيع كليتي ياسمين الخطيب تثير الجدل بتصريح يهز الوسط الفني

2 شهر
November 26, 2022, 8:23 pm

google-news تابع كل جديد تطبيق جوجل نيوز


هبيع كليتي ياسمين الخطيب تثير الجدل بتصريح يهز الوسط الفني

كتب: إبراهيم الخطيب

كشفت الإعلامية ياسمين الخطيب، عن عدد زيجاتها، مشيرة إلى أنها تزوجت أربع مرات وأن هذا رقم كبير بالنسبة لها، وأنها عرض عليه الزواج في السر وذلك خلال حوارها مع الإعلامي سعيد جميل في برنامج أنا سعيد المذاع على قناة القاهرة والناس

وقالت ياسمين الخطيب: حصل أني تزوجت في الخفاء والواحد وقتها مبيفكرش صح طالما قلبك شغال عقلك مبيفكرش صح فبتبقى قرارات مش سليمة عملتها وندمت عليها وعلى حاجات كتير .

light-dark.net




وردا على سؤال هل ممكن أن تقبل أن تكون الزوجة الثانية أضافت ياسمين الخطيب: لو هو بيحبني جدا وأنا فعلا حاسة إنه هو مش سعيد في حياته مش بيكذب هديله فرصة لأنه الحياة اختيارات هو لو مش سعيد في حياته طب ما ينفصل، هقوله لو فعلا مش سعيد في حياتك خد قرارك ولو هو مش سعيد يبقى أنا عملت في معروف إنه هو هينهي العلاقة .

وتابعت ياسمين الخطيب: لو زوجي بيمر بأزمة مالية هقف جنبه بلا حدود لحد يعني ما أبيع كليتي أنا ست جدعة جدا وبعمل ده حتى مع أصدقائي ولو جوزي وأنا بحبه فعلا ممكن عشانه أعمل أي حاجة وأضحي بفلوسي كلها لأننا في أزمة مشتركة .

light-dark.net

وعن الصفات التي تعجبها في الرجل أوضحت: شخصية الراجل هي اللي بتجذبني بحب الراجل الذكي الناجح في شغله ومتحقق مبحبش التافهين ولا المحدث مهما كان نجاحه ولا ذكاؤه مفيش حاجة تشفعله المحدث ده مقدرش استحمله ٥ دقائق، الرجالة كلهم معندهمش مشاعر حنية الرجالة زي ما بيقولوا بالبلدي بتبقى فرشة كده في الأول جر رجل .

ما تعليقك على تصريحات ياسمين الخطيب؟ شاركنا بتعليق أسفل الموضوع

احصل عليه من app store تحميل تطبيق صوت المسيحي من علي app store احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق صوت المسيحي من google play