أنا موت ورجعت ثاني للحياة تصريحات مثيرة لـ أحمد زاهر تشعل التريند

1 اسابيع
January 16, 2023, 8:45 pm
أنا موت ورجعت ثاني للحياة تصريحات مثيرة لـ أحمد زاهر تشعل التريند

google-news تابع كل جديد تطبيق جوجل نيوز

أنا موت ورجعت ثاني للحياة تصريحات مثيرة لـ أحمد زاهر

كتب: إبراهيم الخطيب

تحدث الفنان أحمد زاهر عن علاقته بالفنانة غادة عبد الرازق و أمور أخرى في ظهور تلفزيوني مثير ، أطلق من خلاله تصريحات نارية ، حيث شارك متابعيه عدة صور جديدة لها من أحدث جلسه تصوير عبر صفحتها الرسمية على موقع التواصل الاجتماعي لتبادل الصور والفيديوهات القصيرة إنستجرام ، وظهر في الصور من كواليس حلقته من برنامج المجهول ، مرتدياً بدلة بيضاء.

light-dark.net




غادة عبد الرازق بتكرهني

أحمد زاهر قال عن علاقته بالفنانة غادة عبد الرازق: لا يوجد كيمياء معها على المستوى الإنساني والنفسي بعيدًا عن المجال المهني لأنهما محترفان في مهنتهما ، وفي عداوة بيني وبينها لكن من ناحيتها هي أنا معملتلهاش حاجة نهائى، ممكن تكون مش بتحبني او كارهاني هي حرة مش هجبر حد أنه يحبني براحتها، ورغم كدا هي من أقوى الممثلات في الوطن العربي وعملنا مع بعض مشاهد حلوة جدا في مسلسل حكاية حياة.

واضاف زاهر انها مكنتش موافقة إني أكون موجود في المسلسل ولكن رجعت في كلامها بناءا على كلامها مع المخرج محمد سامي والمنتجة وبعد ما اتقالي انت مش معانا صليت ودعيت، دا أنا خسيت سنة عشان الدور دا، وجالي تليفون إني مشارك بالعمل ولما رحت لقيت طاقة سلبية من جهتها من غير ما أعرف السبب.

light-dark.net

موت ورجعت تاني للحياة وعملت دايت

وقال زاهر انه كان يعاني من مرض في الغدة الدراقية؛ أدت إلى زيادة وزنه ، وأول مرة في حياتي اتكلم على النقطة دي. . خلال فترة مرضي حصل ليا موقف إني موت ورجعت ثاني للحياة، وده بشكل حقيقي والموضوع مؤلم شوية، وكان صحابي اللي معايا الفنان أحمد صفوت والفنان كمال عطية في البيت بالوقت ده، وأنا كنت في عز المرض، وقاعدين بنتكلم عادي جدًا، وفجأة حسيت نفسي كأني بسقط في بير وبنزل وأنا قاعد ومحستش بأي حاجة، وانفصلت عن الواقع وكل اللي شوفته حاجات سوداء.

شارك في التعليقات برأيك في تصريحات أحمد زاهر؟

احصل عليه من app store تحميل تطبيق صوت المسيحي من علي app store احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق صوت المسيحي من google play