كهربا مش هيكمل فى الاهلى عمرو اديب يعلق على هزيمه الزمالك

1 يوم
January 24, 2023, 7:31 am

google-news تابع كل جديد تطبيق جوجل نيوز


كهربا مش هيكمل فى الاهلى عمرو اديب يعلق على هزيمه الزمالك

علق الإعلامي عمرو أديب عن خسارة فريق نادى الزمالك الزمالك فى مباراة القمة أمام فريق النادى الأهلي في بطوله الدوري الممتاز بثلاثية نظيفه دون رد يوم يوم السبت الماضي حيث قال انا اتعمل عليا حفلة تحفيل من جماهير النادي الأهلي بعد هزيمة الزمالك .





المباراة حصل فيها حاجات غير ممكنة

وأضاف الاعلامى عمرو أديب فى تصريحاته من خلال برنامج الحكاية الذى يذاع على فضائية أم بى سى مصر قائلا المباراة حصل فيها حاجات مش ممكنه حمدي فتحي يوقف الكرة بالشكل ده وبعدين يلعبها بالراس لـمحمود كهربا ده مش معقول واحد بقاله 400 يوم و بعدين ينزل يلعب كده وكمان شريف الحريف اللي كان انقطع تمامًا عن الحرفنة نزل يجيب جونين من أعظم الأجوان اللي في تاريخ الكورة وكمان نادى الزمالك ازاى يلعب بالشكل ده .

كهربا مش هيكمل فى الاهلى

وتابع عمرو اديب تصريحاته قائلا لا النادى الأهلي هيفضل كده ولا اللاعب محمود كهربا هيفضل يلعب في النادى الأهلي و كهربا مش هيكمل يوم 2 فبراير هينقطع الفولت عنه ولا حتى شريف الحريف هيكمل كده .

نصيحه عمرو اديب لنادى الزمالك

وأكد الاعلامى عمرو اديب قائلا البيت الأبيض محتاج يتوضب والدوري المصرى لسه مرحش سوف نظل قادرون واحنا نقدر ناخد الدوري والنادى الأهلي مش عقده و شوية معنويات مع شوية إحساس، وراد جدًا إننا نحقق السنادي الثلاثة واكمل قائلا بعون الله ناخد الدوري و اوعوا يبقى عندكم أي إحباط او اوعوا تصدقوا الحملات المضللة اللي عايزة تخلص عليكم .

وكان قد اجتمع يوم الاحد مجلس اداره نادى الزمالك من اجل مناقشه الاوضاع فى النادى وتم تجديد الثقه فى المدرب البرتغالى فيريرا من اجل الاستمرار مع الفريق .

احصل عليه من app store تحميل تطبيق صوت المسيحي من علي app store احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق صوت المسيحي من google play