موقع صوت المسيحي الحر

العودة الى الرئيسية

إنجى شرف تتبرأ من مسلسل سلسال الدم

منذ 8 شهر February 13, 2017, 10:07 am


تبرأت الفنانة إنجى شرف من مسلسل "سلسال الدم" والذى يعرض حاليا فى جزئه الرابع والأخير.

وكتبت إنجى على صفحتها على الفيسبوك " فيه مسلسل بيتعرض حاليًا ليا حقيقي أنا بندم إني اشتغلت فيه لأني اتظلمت فيه أوووي في الدور والورق والتتر وفي كل حاجة وما كانش ده الاتفاق ساعة العقد مع المؤلف والإنتاج طبعا".

وأكملت: "ومع ذلك كملت شغلي فيه عشان مصالح وفلوس الناس ماعطلهاش ده بعد طبعًا ما اشتكوني في نقابة المهن التمثيلية إني رافضة أكمل دوري والنقابة كانت في صفي طبعًا".

وتابعت: "اضطريت أكمل شغلي لأني كنت ماضية العقد قبل ما تخلص كل الحلقات كاملة ودي غلطة كبيرة وبدأت تصوير جزء من دوري ولما رجعت لقيت الدور أصبح سطحي ومش مهم في الأحداث واعتذرت أكيد أنا عن الجزء الجديد لنفس المسلسل لأن دوري أقل كتير من إمكانياتي ومكانتي عمري ما حسيت إني ندمت على عمل اشتركت فيه من بدايتي زي ده".

وأضافت الأهم أنا لازم أتأسف كمان لجمهوري على هذا الخطأ الكبير. وأوعدكم إني دايما حاختار كويس أوووي الناس اللي بتعامل معاها واثق فيها وأكون عند حسن ظنكم دايمًا".




صدى البلد

كن أول من يعلق علي الخبر
كتب بواسطة AymenKamal
تنوية هام: الموقع غير مسئول عن صحة ومصداقية الخبر يتم نشره نقلاً عن مصادر صحفية أخرى، ومن ثم لا يتحمل أي مسئولية قانونية أو أدبية وإنما يتحملها المصدر الرئيسى للخبر. والموقع يقوم فقط بنقل ما يتم تداولة فى الأوساط الإعلامية المصرية والعالمية لتقديم خدمة إخبارية متكاملة.